I'M HEEEERE.

nu e jag här igen efter att har gått ner till visby city du vet, och käkat glass (L'
me looooove kulglass ;d

haha, där jag var och åt glass så har dom 100 sorters glass smaker tror jag att det var, det är aaaaaas ballt ;) hihi.


föresten har jag berättat vad jag har gjort nu i sommar när jag har varit borta? 
jag tror inte det va? (:
men iaf här kommer lite av det iaf...
hihi, vänta lite nu jag måste hämta kameran för att minnas + så får ni lite bilder med på köpet bara för det! (Y
men iaf, häör kommer det....

för det första så åkte vi mot skara, och sov nånstans där på vägen eller ja , man får väl tolka det hur man vill.

kusin

bror                                            stället där vi sov.


vet inte om bilder här till här men den får hamna här iaf.


efter det så åkte vi till nått mysit ställe som hätte hjo ?



spelade mycket kort. (;


efter hjo så åkte vi nog till skara tror jag ?
iaf, där så badade vi och åkte typ såna dära bergodalbanor eller vad man kallar det :D
jag e inte så haj på det där jag va (; hah.

aja, efter att vi hade varit i skara så åkte vi mot Ullared som var en bit då så vi fick stanna där emellan och sova också.
efter vi hade sovit och vaknat och käkat frukost och sånt så åkte vi till Ullard (L)
me love it!
där så var vi i typ 3 dagar tror jag och vi shoppade inne på Gekås hela dagarna :D
fuckat vad stort det är egentligen :O
man måste ffs ta en karta för att hitta där inne , det var vad jag gjorde iaf :D
+ att nu snart så ska dom bygga ännu större ;O 
aja , det blir bra (y
jag handlade mycket iaf (Y
och sen efter ullared så lämnade vi kusinerna där för då så skulle dom till norge eller nå och vi skulle till gotland ;P
så vi åkte till orkarshamn och därifrån tog båten över till gotland och nu så är jag här :)
SYA

det blev långt för er! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0