En ny header förtillfället...

En ny header förtillfället.
inte fin.. nej!
men jag bytte för att jag var så trött på den gammla! 

 



~




lovar att det nog kommer än ny efter nyår, och då så kanske det blir lite bättre bilder på den också eller nå shit ^ hihi. jag har lust att skriva nå jävla långt inlägg. Men ändå inte för att det är så tråååkigt och läsa.. men ändå, jag kan ju skriva vad jag har gjort på lovet hittills! Vilken dag vare vi sluta :O
aja iaf, den dagen vi slutade så åkte jag med Amanda Adolfsson till bollnäs då hon skulle köpa de allra sista julklapparna, okej nu hoppar jag lite ;)
Dagen före julafton så kom Morfar hem. Sen den 24 alltså julafton så var jag hos mina kusiner, var hemma tills kanske 5 på julafton sen så åkte vi till kusinerna då. Och där så hälsade så klart tomten på ^
ne nu försvan lusten att skriva långt så här slutar jag, hejdå ;)
HAHAH! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0