Åka till morfars stuga snart.

hejhej, nu så har jag nyss varit och handla på ica.
och ska snart åka till Morfar & Mona (:
där så ska vi äta griillat (yy)
sen så sover vi där också.

När jag kommer hem så ska jag egentligen kanske åka till Skåne, men jag vet inte hur det blir med den idéen för för det första så har jag typ inte så mycket pengar kvar heller för jag har ju varit i Ullared (; hah 
men iaf, och sen så om jag åker dit så hinner jag inte vara med mina kompisar där hemma i lilla alfta något, så det blir nog att jag stannar hemma.
Men jag tror att jag kanske åker till Skåne lite senare, typ nästa lov efter sommarlovet eller nåt :)

SYA! (:



en bild från när jag var i hjo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0