Vican sover! :o

haalllååj! (:
längesen jag skrev ett inlägg tycker jag! haha.
men jag kan väl bäretta bad jag har gjort i dag? (:
oh ja, jag vaknade typ vid hmm.. 12 kanske ? 
och då så klev jag upp och typ åt eller nå, sen så började det att åska och shit så att det till och med belv ström avbrott :O haha. men då så orkade jag inte vara vaken längre, för vad finns att göra när inte typ elen funkar och man är ensam hemma?..
just de ;) sooova :D
det var ganska skööönt iaf ;) hah , sen så vaknade jag igen när det kom tbx! 

sen så på kvällen vid 8 tiden så åkte jag till vican, vi har för det mästa suttit vid datan. hah
men nu så sooover vican och jag typ ligger klar vaken :D hahaha :D

Heeeeejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0