01:02.

helluu folket!
jag har inte gjort ett inlägg på jätte länge känns det som, men nu så gör jag ett iaf (:
jag vet inte om jag orkar med bloggningen nu på sommaren.
men jag ska forstätta blogga men kanske inte lika mycket tror jag, eller det bror sig på om jag har tråkigt eller ej!
men nu dom sista dagarna här så har jag  haft kanon skojj! (:
hihi!

jag fyllde ju år i trosdags tror jag :O
men iaf, farmor och släkten var här idag iaf , nice.
ännu lite rikare ♥ huhu. xD
haha :D
och så fick jag typ nån hud kräm eller nå som luktar awsoommeeeee! skojjar inte! :D
smörjde precis på mej det, och man luktar iaf gott (Y) ;p huhu

och just ja idag så vaknade jag hos vican och vi vaknade vi 11 och då så åkte vi till bollnäs, där så shoppa vi typ.
jag hittade iaf en brunutan sol.
ska smörja på mej den imorgon tror jag (:

Men nu så är jag fett trött och ska snart sova!
GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0