dagarna i mora.

hejhej , nu nyss så har vi kommit hem.

Igår: så när vi kom dit så hade hennes pappa gjort pannkakor åt oss! :D
Muuumms (:
efter vi hade ätit så var väl klockan typ 2-3 på dagen.
då så cyklade vi ner till mora city :D haha ;)
mitt namn det vaa ;D där så gjorde vi inte mer än att gå runt i massa affärer ;)
men jag hade ju glömt å ta med mina fuckig pengar -.- huhu ;D
typiskt, men det löste sig iaf, för jag hittade inget iaf :D haha! (:
sen så cyklade vi hem å kollade på en film som vi hyrde från vicans pappas tv, haha
den hette: allt om min buske. REKOMMENDERAS :D
för den var fett bra (: haha, komedi (:



sen så efter filmen så fick vi pengar för att cykla någonstans och äta (:
och vi valde att äta på en pizza sak. vi var nog där lite sent för dom stängde 22.00 och vi kom dit typ vid 21.20 eller nå , hhah (:
så det var bara vi där ;) hah

efter det så cyklade vi JÄTTE långt, tycker jag iaf ;) haha
vi cykla typ as långt iaf ;d
sen när vi var ute och cyklade så såg vi att det fanns en mack där typ as långt bort :D
som vi cyklade till och köpte glass




då så var klockan typ halv 12 (:
så då cyklade vi hem och sov, vican e fett busig ska jag säga , haah :D

Idag: så vaknade vi vid typ 9 nått tag för att gå upp och packa ihop allt (:
sen så åt vi frukost och tog bussen hem till edsbyn igen (:

OCH I DAG SÅ FYLLER JAG JU ÅR! :D




Kommentarer
Postat av: jossan

grattis i efterskott! <3

2010-06-19 @ 23:17:11
URL: http://jjjjosefineb
Postat av: isa

tackk! <3

2010-06-20 @ 01:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0