morgon

hejjjjsan, just nu så ligger jag i soffan och kollar på tv (;
idag så vet jag inte vad jag ska göra :O

igår så var jag med vican och vi gjorde inte mycket för att hon skulle hom vid halv 3 för då så skulle hon på kalas, men den natten så sov hon hos mej (:
efter att hon hade åkt hem så tror jag att jag hjälpte mamma att baka bullar, jo det gjorde jag (:
sen efter det så städade jag mitt rum. Nu är det jätte fint!
Jag målade krokar som jag ska sätta upp på väggen nått tag idag också!
för jag tog ner whitebord tavlan, för den satt ändå bara där och dammade (;
så nu ska jag sätta dit krokar där den satt istället (:
och typ hänga smycket och sånna kläder jag typ använder på dagen också (:
då blir inte rummet så stökigt på en gång heller!

det är ffs stek väder idag!
Idag så ska jag nog steka på min brunhet lite mera! jag tycker att jag har hållit kvar den kanska bra sen jag var i cypern, för jag kom hem typ den 2 juni där ifrån tror jag (:
och på det så har jag hunnit att stekt några gånger hemma och 1 gång i solarium

Men nå så ska jag inte skriva något mera, får se om jag skriver något mera ikv!
men det tror jag nog (: 
nu så ska jag gå och kläpå mej och sen så ska jag gå och kolla om mina krokar har trokat! (;


SYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0