sitter hos vican och bloggar! (:

tjennna (:
sitter här hos vican nu, hon städar och jag sitter här och lyssnar på musik (:
just nu så lyssnar vi på papa roach- scars , huhuh! ;o
men den den eh nice den å!

senare idag så vet jag inte vad vi ska göra, vi ska iaf snart ner till mej och hämta mitt kort och sen så ska vi gå till äffären och köpa nå gött! (:
huhu.. 

Efter som vi vann hälso-grejjjss saken i skolan så slipper vi skolan imrgon och får åka och bowla med klassen på ip och sen så käka där också (:
det är gött!
+ att efter det så åker nog jag å Amanda och solar för nu när man har vare borta så vill man ju hålla kvar brunheten lite! Och så vi inte flangnar lika mycket (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0