' cyprus here I come (: '

shuulelluuu! :DDD
idag så har jag vare i skoolan, efter skolan så åkte jag hem till vican och fieesta ;) hahah
sen så åkte jag hem för hon skulle på nå shiiiiet :P
och när jag kom hem så åt jag pannnnnnnnnnnnnnkakkkaaa :D
gottans! ♥ hihihi ^^)
Men egenligen så borde jag göra matte nu men jag orkar inte xD hahah
fast jag ska bara skriva klar det här innlägget sen så ska jag nog gå och gör lite :) (y
för jag måste träna jätte mycket på det nu :O för när vi gjorde må test så kunnde jag inte specc mycket ;s huhu..
så då så blire att gör fler träna mera saker bara :(( buuuhhh ..
Men de ska jag gör nu så jag inte behöver jobba ihjäl mej på matten imorgon!
FÖR NÄSTA VECKA ÅKER JAG Å ADOLF TILL CYPERN JU :D ♥
hur nice som hällst eller vad? ;) hahah

var fotboll idag egentligen men jag har för mycket att göra för att åka på det..
har ffs matte, och så måste jag börja packa lite.
för på fredag så brukar man inte orka gör specc mycket så det är typ slapp dag , och på fredagar så brukar man oftast vara med någon!
och sen på lördag så ska jag till furuvik med kusinerna ´& familjen.
Och sen på söndag så blire väl inte mycket att göra typ packa allt som man packar sist..
Sen på söndag så åker jag till amanda och dygnar! :D
för vad är det för idée och sova när man ändå får sova i typ.. hmmm.. 3-4 timmar ? :O
planet gick typ vid sex nått tag, så då måste man ju vara på arlanda vid 5 ;O
nice iaf! :D

så när ska jag hinna jobba lixom? ;//
huhuuhuh..
men nu så ska jag gå och gör lite matte sen så ska jag nog gå och bada tror jag, med hårinpackning och shit! :D
(YYYYYYYYY)

btw.. shiiiiit vad långt inlägg ;)
hoppas ni orkar läsa iaf ;D





shitans gammal bild ;))

Kommentarer
Postat av: jossan

ni får ha de bäääst! men bli inte för brun bara! :):):)

2010-05-20 @ 21:39:37
URL: http://jjjjosefineb
Postat av: isa

vi ska bli neger ;)

2010-05-20 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0