Städa, äta, duscha & till sist Amanda! 8)

Helluu folket! :)
idag så vaknade jag ffs halv 9 :OOOOOO
men sen så låg jag i sängen till klockan var typ 20 över 9 eller något! :)
Sen när jag klev upp så började jag med att plocka upp i rummet, sen dammsuga & till sis damma! :D
ska man städa skare väl bli rent å ? ;) haha!
Jag kan inte städa ett rum med att bara plocka upp sakerna som ligger på golvet eller nå, för de är det ju inte städet ;s
man måste ju dammsuga å shiet också (y, tycker jag! :D*

Jag har precis ätit hamburgare, och nu så ska jag gå och bada snart med hårinpackning ♥
hehe, Sen efter det nått tag så blir de väl att äta igen :)
jag tror att de blir grillat på nå vis, fast de regnar ju så mycket :O
Men man kan ju grilla inne :D med en slags grill 8)

Men aja, får väl säga ett Hejdå nu för jag tror inte att de blir något mer inlägg innan jag åker te amanda och dygnar! för vi ska ju åka te arlanda vid 1-2 åp natten ? vad är det för idée att sova då lixom :)

Men nu så ska jag gå och duscha!
skriver väl hej då nu då! 8)

HEJDÅ SVERIGE
& HEJ CYPERN! :D


Kommentarer
Postat av: jossan

HEJDÅ ISA ;(

2010-05-23 @ 14:08:51
URL: http://jjjjosefineb
Postat av: Anonym

;(((

2010-05-23 @ 14:29:49
Postat av: erika

ja precis ska man städa är det väl lika bra att göra det riktigt? :D inte jossan-style och plocka upp kläderna ;D HAHAHA

2010-05-23 @ 18:51:07
URL: http://erikaquick.blogg.se/
Postat av: isa

ahahah , det var henne jag tänkte på när jag skrev de xDDDDDDDDDD :D

HAHAHHA! :D

2010-05-23 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0