helt fel hårfärg!

hej hej! :)
skoldagen gick bra idag iaf, på hemkunskapen så gjorde vu typ frukost, och ah det var väl gott! :)

iaf.
jag färgade typ håret i för typ två dagar sen eller nå skit. 
ah, då färgade jag ju först med den där färgen som jag la ut för inte så länge sen och då så blir håret grått (onormalt.) ah, sen så tar jag typ samma färg fast ytterst lite mörkare (tror jag..) och då blir håret typ svart, ne men as mörkt och grönt och fortfarande lite grått kvar. 
sen så färgade jag håret för sista gången igår och då så tog jag typ samma färg som burken jag la ut tidigare, för annars så kanske de skulle bli svart eller nå.. 
iaf här är resultatet, jag ser då ingen alls likhet, gör ni?

=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0