SOOLSIDAN! <3

förlåt för vääääldigt dålig uppdatering!
men jag har typ inte haft "tid".
ne men asså vi har haft prao den här veckan och då har jag varit tvungen att kliva upp klockan 4 (!!!) för att sen åka till "jobbet" klockan 5 (!!) så jag har varit så grymt trött..
men jag vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat något i helgen??!?!
aja..

Praoen jag var på var ju edsbybagarn, och det var väl OK men det värsta var väl att kliva upp så tidigt, men annars så var det väl kul! :)
idag så har jag varit med Vican, Sanna ( från skåne ) och så Sannas kompis som också kommer från Skåne dårå. Kulkul, för det var ju ett tag sen man såg hon :)

Nu så blir det lite mat! HÖRS

Senare ikv blir det såklart SOOOLSIDAN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0