Mobilbligg. Haha chacha .....;) Haha nerå ...

Mobilbligg. Haha chacha .....;) Haha nerå men tjenare (y kom precis hem från Bollnäs var där och kollade runt lire bara, köpte inte något speciellt :) Vet inte riktigt hur man gör för att kunna få en rubrik , alltså så att det inte blir bara början av texten som jag skriver, kanske bara blir så? För att jag typ skickar ju bara in ett sms så det kanske inte går art ändra på vem vet ?(; Nerå men ni får nöja er så här, skulle jag inte mobil blogga så skulle det nog typ inte bli något inlägg alls överhuvud taget.. och jag får vara nöjd för att det är ju trotts allt gratis så ja (((: Men vi får höras lite senare, kan försöka göra ett inlägg med datorn senare också! Syaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0