BILDER, BILDER, BILDER!!

jag måste börja lägga ut dubblet så mycket blider än vad jag gör nu!
en blogg blir så mycket roligare att läsa med många många blider, så nu blir det skärpning ut och knäpp unge! 
ne, men ska försöka fota och lägga ut mer här på bloggen, jag knäpper faktiskt ganska mycket blider med mobilen, men asså det är bara de att de ska in här också.. hah!
ne nu ska jag faktiskt göra det också!



och från en sak till en annan, men måste bara säga att Amandas röst låter så kul, men jag älskar den! :D
hahah!:::D

Kommentarer
Postat av: amanda

isa , sluuuta :( HAHAHH, så ful kan den inte vara eller ? ;o hoppas ja får en bättre röst , annars kommer alla garva åt mig :( hihi

2011-03-15 @ 10:33:13
URL: http://amandaadolfssonn.bloggplatsen.se
Postat av: isa

den är inte nå ful!?!

den är söt :)

2011-03-15 @ 14:49:53
Postat av: Anonym

haen bra dag

2011-03-15 @ 15:24:07
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: isa

det samma (:

2011-03-15 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0