blogg.se

har inte kunnat blogga förs en nu för att typ blogg.se har dampa?
någon som vet varför, aja det gick inte att logga in iaf! ;o och 

skoldagen i dag gick bra tycker jag. Hade kompledigt (heter det så?) från hemkunskapen så slutade vid två. Skulle egentligen slutat vid halv fyra någon gång, tror jag?! så det var skönt :) efter skolan åkte jag och köpte lite grejer tills imorgon, för imorgon så är det ju frilufsdag(stavas?) och då så åker jag till Vemdalen, kul! (Y)
jag ska iaf åka med den legendariska skidåkaren Josefine Björklund :), hon är värkligen super bra på skidor, men tänk om hon drar mig och jag står där i backen själv, hmm.. det är någonting som jag får lösa då... ;) HAHAH! :)
skoja!

här kommer några cambilder, haha! :D
har man tråkigt så har man ju lixom, ingenting att göra åt ;)








riktigt fina bilder tycker jag! (Y) ;) 
hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo fan ja är grym juuu ... :D att ja åkte ifrån dig kåååmpis!

2011-03-03 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0