Jossan och Isa på äventyr!

hahh, ja det kan man värkligen säga..
vi åkte in i skogen och tänkte hmm.. kul och åka lite omvägar ibland? ja, och så åkte vi in i skogen. 
men vi hittade inte ut senare, vi försökte följa massa spår och tänkte att dom kankske skulle leda oss ut tillslut, men nej dom tog bara slut heltpölötsligt!
ja, så efter ungefär 2 och en halv timma inne i skogen och har ringt till alla som åkte i backen så hittade vi äntligen ut, och bussen som vi skulle åka med hem fick tillochmed vänta på oss för vi hittade ju inte ut ur den där skogen eh!

så så såg min och jossans dag ut i Vemdalen, men annars så var det bra, innan vi åkte in i skogen!
på vägen så hittade vi faktiskt några kompisar, och vi frågade om vägen men dom pekade bara uppot, och vem vill klättra uppot lixom? HAHAH!

aja, kul var det iaf!
bra väder också, blåste inte lika mycket nu som det gjorde förra gången vi var där!


Nu så ska jag nog snart gå och lägga mig faktiskit, för jag är så jäkla trött. plus att jag är förkyl så då blir man ännu tröttare, och att jag har varit i backen en held dag, plus att sängen såg så gosig ut, haha! :D
så GODNATT... snart iaf :)

förlåt för dålig uppdatering idag men ni förstår nog varför.. 
hejjdåå

Kommentarer
Postat av: jossan

Hahahahaha jo men kul hade vi iallafall :)

2011-03-11 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0