kom precis hem...

kom precis hem ifrån erik...a! var där med Antonia och Jossan, och senare så kom Linn. :)
nu så har jag och jossan lovat varandra att vi ska göra minst två inlägg per dag och att erika ska göra minst ett.. haah! men ah, vi får se hhur länge det håller, hihi! 
får hoppas på att det håller länge då! 
för det blir ju såklart roligare att läsa om det kommer in lite nytt (eller har jag fel? ;)) så ni håller er lite uppdaterad om vad jag gör på dagarna! :)

aja, tror det kommer inte ett inlägg lite senare eller om det kommer imorgon, sånt som märks. Eller vad man säger ;)



bilder sen i "vintars" eller jag julas då kanske!

kommer nog mer bilder snart om jag bara orkar hämta kameran som ligger tre meter ifrån mig och stoppa in den där sega sladden i datan och vänta -.- hahah!
nejdå, dom kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0