böll :D

hallåjsan!
kom kanske hem från skolan för en timme sen eller något, helt ok dag, tycker den gick snabbt jag iaf :)
och så hade vi spanska prov idag också, och det ämne kan vi nu sluta med, bra ;)
hahah, tror det gick förjävligt jag iaf, men ah det är väl sånt man märker , huuhuh...

jag måste träna på vår engelska också, så att jag inte får IG på det också.. hehe.. ne men jag måste göra det och visa att jag är ett duktigt barn ;)
HAHAHAH! :D

och imorgon så är detelevens val, och då har jag valt fotografering utomhus, så det blir nog kul, håller på att tömmer kameran på alla dessa bilder som finns på den nu bara..... :D

nerrruu, men vi hörs i ett senare inlägg.


bollig bild vaahah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0